Často kladené otázky FAQ

Kedy mi bude doručený tovar?

Tovary doručujeme počas pracovných dní, do 72 hodín od nákupu (pokiaľ máme tovar skladom a objednávka bola urobená v pracovný deň do 12:00 hod).

Ako môžete zrušiť svoju objednávku?

Vašu objednávku môžete zrušiť telefonicky alebo e-mailom na kontaktných údajoch spoločnosti uvedených na stránke kontakty.

Kam sa môžem obrátiť s reklamáciou tovaru zakúpeného cez eshop?

S reklamáciou tovaru sa môžete obrátiť priamo na autorizovaný servis alebo na naše výdajné miesto. V oboch prípadoch si pripravte doklad o kúpe.

Aká je záručná doba, keď kupujem ako podnikateľ resp. s uvedením IČO?

V prípade, že kúpu realizujete ako podnikateľ a k nákupu napríklad potrebujete vystaviť faktúru, pre takýto obchod platia ustanovenia Obchodného zákonníka (nie ustanovenia Občianskeho zákonníka a Zákona o ochrane spotrebiteľa, ako je tomu v prípade, kedy nakupujete ako spotrebiteľ) a záruka na takto zakúpený tovar je 12 mesiacov, pokiaľ zo záručného listu výrobcu dotknutého výrobku nevyplýva iná záručná doba.

Doručujete aj cez víkend tovar zakúpený cez eshop?

Tovar zakúpený cez eshop doručujú externé kuriérske spoločnosti, ktoré doručujú len počas pracovných dní. O termíne doručenia Vás bude daná spoločnosť informovať. Služba sobotného doručovania je v súčasnosti kvôli pandemickým opatreniam pozastavená, pokiaľ ju kuriérska služba opäť umožní, bude dostupná v ponuke prepravy.

Späť do obchodu